Bezpłatny warsztat z Oliverem Luckettem! Building and Managing Your On-Line Community

Zegar 27.10.2017    11:28

O budowaniu i podtrzymywaniu relacji w ramach społeczności internetowych.

 
 

O czym? Budowanie i podtrzymywanie relacji w ramach społeczności internetowych.
Dla kogo? Osoby zajmujące się komunikacją marketingową i mediami społecznościowymi.
Kiedy? 9 listopada 2017, godz. 12:20 – 14:20.
Gdzie? 8 Kongres Innowacyjnej Gospodarki, Pin-Up Studio, ul. Nowogrodzka 84/86, Warszawa.

Zapraszamy!

 

Download images
Oliver Luckett jest gościem specjalnym 8 Kongresu Innowacyjnej Gospodarki. Zapraszamy również na jego wystąpienie na scenie głównej o godz. 15:00 (po warsztacie) oraz na debatę dotyczącą zjawiska fake newsów, która odbędzie się po wystąpieniu Olivera.
 
 
Oliver Luckett
 
 
Przedsiębiorca, założyciel kilku startupów w branży nowych technologii i autor bestsellerowej książki The Social Organism: A Radical Understanding of Social Media to Transform Your Business and Life, w której zaprezentował nowatorską wizję mediów społecznościowych, wskazując, że mechanizmy ich funkcjonowania wykazują zdumiewająco wiele cech wspólnych z organizmami żywymi. Książka to w tej chwili #20 w rankingu Amazona w kategorii Social Media for Business.

Oliver Luckett pełni funkcję CEO w ReviloPark, zajmującym się akceleracja inicjatyw kulturalnych. Wcześniej pracował jako szef innowacji w Walt Disney Company, był jednym ze współzałożycieli platformy do udostępniania plików wideo Revver. Jako CEO theAudience pracował na rzecz kampanii prezydenckiej Baracka Obamy oraz dla Pixar, American Express i Coachella.
 
 
Warunki udziału w warsztacie:
 
 
1
 
2
 
3
 
 
Chęć udziału w warsztacie można zgłosić za pomocą formularza rejestracyjnego na 8 Kongres Innowacyjnej Gospodarki na www.kongresig.pl
 
Warsztat jest bezpłatny, ale liczba miejsc ograniczona. Po otrzymaniu zgłoszenia organizator, Krajowa Izba Gospodarcza, wyśle potwierdzenie możliwości udziału.
 
Warsztat będzie odbywał się w języku angielskim i nie będzie tłumaczony. Uczestnicy powinni biegle znać język angielski.